Javni razpis za zbiranje predlogov za sofinanciranje AKCIJ ZAŠČITE KULTURNE DEDIŠČINE v občini Logatec za leto 2009 – Na tej povezavi boste našli RAZPISNO DOKUMENTACIJO. Na tej povezavi pa vlogo za kulturnovarstene pogoje

Javni razpis za zbiranje predlogov za sofinanciranje dejavnosti HUMANITARNIH ORGANIZACIJ, ki delujejo v Logatcu, 2009 – Na tej povezavi boste našli RAZPISNO DOKUMENTACIJO.

Javni razpis za zbiranje predlogov za sofinanciranje DEJAVNOSTI NA PODROČJU KULTURE v občini Logatec za leto 2009 – Na tej povezavi boste našli RAZPISNO DOKUMENTACIJO.

Javni razpis za zbiranje predlogov za sofinanciranje LETNIH PROJEKTOV MLADINSKIH ORGANIZACIJ za leto 2009 –    Na tej povezavi boste našli RAZPISNO DOKUMENTACIJO.

Javni razpis za zbiranje predlogov za sofinanciranje LETNIH TURISTIČNIH PROGRAMOV v občini Logatec za leto 2009 – Na tej povezavi boste našli RAZPISNO DOKUMENTACIJO.

Javni razpis za zbiranje predlogov za sofinanciranje PROGRAMOV ŠPORTA v občini Logatec za leto 2009  – Na tej povezavi boste našli RAZPISNO DOKUMENTACIJO.

 

Navodilo za ravnanje z razpisno dokumentacijo:

1. kliknite na naslov razpisa
2. odprlo se vam bo okno, ki vas bo vprašalo: “Ali želite do datoteko odpreti ali jo shraniti?” Izberite možnost SHRANITI. Datoteko shranite – predlagamo na namizje vašega računalnika.
3. Datoteko imate shranjeno na namizju vašega računalnik.
4. Razpisno dokumentacijo izpolnite, med izpolnjevanjem jo po potrebi večkrat shranite.
5. Izpolnjeno razpisno dokumentacijo natisnite.
6. Natisnjeno razpisno dokumentacijo vložite v kuverto in nanjo napišite naslov: Občina Logatec, Tržaška cesta 15, 1370 Logatec. Ponudbe morajo biti oddane v zaprtih kuvertah z oznako: »JAVNI RAZPIS – SOFINANCIRANJE (napišete področje) V OBČINI LOGATEC ZA LETO 2009 – NE ODPIRAJ«. Na hrbtni strani kuverte mora biti naveden naziv (ime) predlagatelja, njegov naslov in pošta.
7. Kuverto pošljite.
8. ROK ZA ODDAJO PONUDB: najkasneje do 30.01.2009 do 12. ure v vložišču Občine Logatec ali s priporočeno pošto, vključno z datumom 30.01.2009.