Občinska inšpekcija
Darja Kavčič, inšpektor višji svetnik

Občinsko redarstvo
/

URADNE URE:
torek od 8. do 10 ure,
sreda od 15 do 17. ure

V tem času smo osebno dosegljivi za vsa vaša vprašanja in pobude v zvezi z nepravilnostmi v občini Logatec, ki so v naši pristojnosti.

Občinska inšpekcija in Občinsko redarstvo Občine Logatec sta organizirana kot prekrškovna organa Občine Logatec.

Občinska inšpekcija Občine Logatec je pristojna:

  • opravljati inšpekcijski nadzor nad izvajanjem oziroma spoštovanjem zakonov, drugih predpisov na podlagi zakonov in predpisov Občine Logatec, ki ji podeljujejo pristojnost nadzora, zlasti s področij cest in javnih površin, pitne vode, odvajanja in čiščenja komunalne in padavinske odpadne vode, varstva okolja, ravnanja z odpadki, gradbenih in negradbenih posegov v prostor, prodaje blaga zunaj prodajaln, v okviru določb odloka, pokopališke dejavnosti, spodbujanja razvoja turizma, oglaševanja in plakatiranja, občinskih taks, uporabe grba, zastave, imena in znaka Občine Logatec, javne razsvetljave in podobno.
  • voditi prekrškovne postopke v skladu z Zakonom o prekrških v primerih kršitev zakonskih določb in občinskih predpisov iz svoje pristojnosti,
  • voditi predpisane evidence v upravnih in prekrškovnih postopkih,
  • sodelovati pri pripravi odlokov in drugih splošnih aktov Občine Logatec,
  • predlagati sprejetje ukrepov pristojnim organom,
  • izvajati druge naloge na podlagi zakonov in drugih predpisov.

Občinsko redarstvo Občine Logatec je pristojno:

  • delovati skladno z Zakonom o občinskem redarstvu,
  • nadzorovati izvajanje Zakona o pravilih cestnega prometa, Zakona o cestah, Zakona o varstvu javnega reda in miru (v tistih členih, ki ga pooblaščajo) ter vseh drugih zakonov in odlokov, ki mu podeljujejo pristojnost nadzora.