Direktor občinske uprave
Občinsko upravo vodi in usmerja direktor, ki opravlja tudi naloge vodje kadrovskega poslovanja.
Direktor Občinske uprave
Mag. Andrej Orač
obcina.logatec@logatec.si
1. nadstropje, soba št. 122
V občinski upravi so poleg direktorja OU, delovna mesta, ki pokrivajo področje pravnih zadev in delovna mesta, ki pokrivajo področje prekrškovnega organa.
Višja svetovalka za pravne zadeve
Monika Klemenčič
monika.klemencic@logatec.si
1. nadstropje, soba št. 128
Višji svetovalec za pravne zadeve:
– vodi upravne postopke na 2. stopnji ter zahtevne upravne postopke na 1. stopnji,
– nudi pomoč pri pripravi predpisov in drugih zahtevnejših gradiv ter opravlja nomotehnični pregled,
– sestavlja osnutke splošnih aktov organa,
– sestavlja naznanila oz. kazenske ovadbe, predloge za uvedbo postopkov zaradi prekrškov, zahtevke za oceno skladnosti predpisov,
– priprava gradiva za občinski svet in njegova delovna telesa s področja pravnih zadev,
– opravlja strokovne naloge za komisijo za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja ter statutarno pravno komisijo,
– opravlja naloge povezane s sodnimi postopki (zlasti v nepravdnih, zapuščinskih, civilnih, izvršilnih in gospodarskih zadevah),
– sodeluje pri zahtevnejših pravnih nalogah,
– opravlja strokovno pomoč pri pripravi pogodb ter pregleduje pogodbe,
– opravlja strokovno pomoč županu in direktorju občinske uprave,
– sodeluje z vodjo kadrovskega poslovanja ter pripravlja dokumentacijo in opravlja naloge s področja upravljanja s človeškimi viri,
– opravlja druge naloge, ki sodijo v to področje,
– nudi administrativno podporo občinskemu svetu in delovnim telesom občinskega sveta ter koordinira delo pri organizaciji sej teh organov.
Inšpektor – svetnik
Darja Kavčič
darja.kavcic@logatec.si
1. nadstropje, soba št. 136
Inšpektor opravlja naslednje naloge:
– izvaja naloge prekrškovnega organa, občinske inšpekcije in redarstva,
– sodeluje pri urejanju prometa,
– opravlja naloge na področju varnosti cestnega prometa ter preventive in vzgoje v cestnem prometu,
– opravlja druge naloge, ki sodijo v to področje.
Kabinet župana
Svetovalec župana
Andrej Vrhunc
andrej.vrhunc@logatec.si
Tajnica funkcionarja
Anja Korenč
1. nadstropje, soba št. 123
Kabinet župana:
– skrbi za protokolarne zadeve in odnose z javnostmi,
– organizira novinarske konference,
– izvaja zahtevne tajniške naloge,
– opravlja druge naloge, ki sodijo v to področje.
Oddelek za družbene dejavnosti
Sekretar – vodja oddelka za družbene dejavnosti
mag. Nevenka Malavašič
nevenka.malavasic@logatec.si
1. nadstropje, soba št. 134
Višji svetovalec za obrambo, civilno zaščito in šport
Damjan Barut
damjan.barut@logatec.si
1. nadstropje, soba št. 132
Svetovalec za področje družbenih dejavnosti
Aleša Čuk Antičevič
alesa.cuk-anticevic@logatec.si
1. nadstropje, soba št. 133
Višji svetovalec za stvarno premoženje občine
dr. Špela Bezgovšek
spela.bezgovsek@logatec.si
1. nadstropje, soba št. 145
Hišnik IV v športni dvorani
Franci Pristopnik
Hišnik IV v športni dvorani
Andrej Zalar
Oddelek za družbene dejavnosti:
– skrbi za uravnotežen razvoj dejavnosti iz svojega področja in opravlja koordinativno vlogo,
– spremlja in proučuje problematiko na posameznem področju družbenih dejavnosti,
– spremlja delovanje javnih zavodov, katerih ustanoviteljica ali soustanoviteljica je Občina Logatec in usklajuje delo z zunanjimi institucijami, zavodi in službami,
– izvaja naloge v zvezi s financiranjem programov javnih zavodov in drugih nosilcev programov,
– skrbi za realizacijo programov v skladu s proračunom,
– koordinira delovanje različnih subjektov na področjih družbenih dejavnosti,
– načrtuje, vodi in izvaja nadzor nad izvajanjem nalog in nad izvajanjem programov družbenih javnih služb,
– pripravlja razvojne usmeritve in razvojne programe za opravljanje storitev oz. dejavnosti na posameznih področjih družbenih dejavnosti,
– spremlja investicije, vzdrževanje in obnovo prostorov ter opreme javnih zavodov na področju družbenih dejavnosti,
– vodi postopke ustanavljanja in organiziranja javnih zavodov,
– vodi postopke na področju podeljevanja koncesij s področja družbenih dejavnosti,
– organizira šolske prevoze za osnovnošolske otroke,
– nudi strokovno pomoč delovnemu telesu občinskega sveta, pristojnemu za družbene dejavnosti,
– pripravlja gradiva za občinski svet in njegova delovna telesa na področju družbenih dejavnosti,
– pripravlja pogodbe in nudi strokovno pomoč ter sodelovanje pri sodnih postopkih na področju družbenih dejavnosti,
– izvaja naloge socialnega varstva,
– vodi postopke dodeljevanja sredstev za področje humanitarnih dejavnosti, za področje športa in mladinske dejavnosti, področja turizma, kulture in kulturne dediščine,
– vodi upravne postopke za dodelitev enkratne pomoči ob rojstvu otroka,
– sodeluje pri pripravi in vodenju razpisov in pripravlja prijave na državne razpise s področja naravne in kulturne dediščine ter turizma,
– usmerja založniške in publicistične dejavnosti,
– pripravlja predstavitev občine na sejmih in drugih prireditvah,
– pripravlja promocijska gradiva za občino,
– skrbi za področna občinska priznanja,
– sodeluje pri regionalni koordinaciji projektov, pri katerih sodeluje občina in zastopa občino do nivoja države,
– izvaja, usklajuje in nadzira dejavnosti na področju civilne zaščite, reševanja in gasilstva,
– pripravlja obrambne načrte, izdeluje in vzdržuje obrambne načrte,
– pripravlja dokumentacijo na področju varstva pri delu in varstva pred požarom za objekte v lasti občine
– opravljanje nalog upravljanja športnih objektov,
– koordinira delo z občinskim glasilom,
– koordinira delo pri posredovanju uradnih objav sprejetih predpisov oziroma drugih aktov,
– skrbi za urejanje spletnih strani,
– skrbi za področna občinska priznanja,
– skrbi za izvedbo občinskih prireditev,
– usmerja založniške in publicistične dejavnosti,
– pripravlja predstavitev občine na sejmih in drugih prireditvah,
– pripravlja promocijska gradiva za občino,
– koordinira dejavnosti v določenih športnih in drugih objektih,
– sodeuje pri projektih s področja turizma in mladih,
– opravlja naloge upravljanja športnih objektov
– sodeluje pri pripravi in vodenju razpisov in pripravlja prijave na državne razpise s področja turizma in mladih,
– sodeluje pri regionalni koordinaciji projektov, pri katerih sodeluje občina in zastopa občino do nivoja države,
– načrtuje, organizira in vodi gospodarjenje z voznim parkom,
– spremlja in obvešča o stanju prevoznih sredstev,
– vzdržuje red in zagotavlja varnost v objektu in neposredni okolici,
– opravlja druge naloge, ki sodijo v to področje.
Oddelek za urejanje prostora
Vodja oddelka za urejanje prostora
Tatjana Bedene Benčina
tatjana.bedene-bencina@logatec.si
1. nadstropje, soba št. 113
Višji svetovalec za okolje in prostor
Simona Šušteršič Štrukelj
simona.sustersic-strukelj@logatec.si
1. nadstropje, soba št. 125
Višji svetovalec za okolje in prostor
Borut Smrdelj
borut.smrdelj@logatec.si
1. nadstropje, soba št. 121
Svetovalec za okolje in prostor
Mira Celarc Jereb
mira.celarc@logatec.si
1. nadstropje, soba št. 114
Oddelek za urejanje prostora:
– koordinira in pripravlja strategijo prostorskega razvoja občine in izvedbenih prostorskih aktov,
– skrbi za prostorsko, urbanistično in krajinsko načrtovanje,
– pripravlja analize in strokovne podlage s področja načrtovanja in urejanja prostora,
– sodeluje pri pripravi medobčinskih, regionalnih in državnih prostorskih aktov,
– pripravlja in predlaga podrobnejša merila in pogoje urejanja prostora,
– koordinira postopke za rabo prostora in prostorske ureditve ter za določanje pogojev prostorskega načrtovanja ter umeščanja objektov v prostor,
– koordinira izvajanje nalog občine pri izvajanju večjih posegov v prostor,
– organizira in vodi postopke obravnave prostorskih aktov,
– vodi predpisane zbirke prostorskih in drugih podatkov,
– vodi prostorski informacijski sistem občine in skrbi za prikaz stanja prostora,
– spremlja stanje in pripravlja poročila na področju urejanja prostora,
– daje potrdila o namenski rabi prostora, lokacijske informacije, informacije o prostorskih izvedbenih pogojih, informacije iz prikaza stanja prostora ter druge informacije ter potrdila s področja dela oddelka,
– skrbi za pripravo prostorskih ukrepov občine,
– skrbi za vključevanje vidikov varstva okolja v načrtovanje in urejanje prostora,
– sodeluje pri načrtovanju opremljanja javnih površin z urbano opremo,
– odmerja komunalni prispevek,
– pripravlja odloke o programih opremljanja zemljišč za gradnjo,
– sodeluje v postopku izdaje gradbenih dovoljenj, za ceste,
– sodeluje pri urejanju cestne infrastrukture in prometa,
– opravlja naloge na področju varnosti cestnega prometa ter preventive in vzgoje v cestnem prometu,
– opravlja naloge s področja oglaševanja in plakatiranja v občini,
– izdaja dovoljenja za začasno prekoračitev hrupa na prireditvah,
– nudi strokovno pomoč delovnemu telesu občinskega sveta, pristojnemu za okolje in prostor koordinira delo pri organizaciji sej teh organov,
– pripravlja gradiva za občinski svet in njegova delovna telesa na področju okolja in prostora,
– sodeluje z oddelkom za investicije in gospodarstvo v pripravah na izvedbo investicij, s katerimi se v prostor umešča nove objekte,
– pripravlja podlage za izdajo odločb o odmeri nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča in vodi vse potrebne evidence,
– opravlja druge upravne in strokovno tehnične naloge s svojega delovnega področja.
Oddelek za investicije in gospodarske javne službe
Sekretar – vodja oddelka za investicije in gospodarske javne službe
Mateja Čuk
mateja.cuk1@logatec.si
1. nadstropje, soba št. 149
Sekretar za investicije
Gvido Bokal
gvido.bokal1@logatec.si
1. nadstropje, soba št. 148
Sekretar za investicije
Samo Mervar
samo.mervar@logatec.si
1. nadstropje, soba št. 143
Višji svetovalec za investicije
Tena Daša Lavrič Pfajfar, mag.
tena-dasa.lavric-pfajfar@logatec.si
1. nadstropje, soba št. 135
Višji svetovalec za gospodarjenje s stavbnimi zemljišči
Janja Masle
janja.masle@logatec.si
1. nadstropje, soba št. 144
Višji svetovalec za promet in prostor
Jure Plečnik
jure.plecnik@logatec.si
1. nadstropje, soba št. 112
Višji svetovalec za okolje in prostor
Zoran Žagar
zoran.zagar@logatec.si
1. nadstropje, soba št. 126
Oddelek za investicije in gospodarske javne službe:
– organizira in spremlja izvedbe investicij, sodeluje z zunanjimi izvajalci, koordinira dela zunanjih izvajalcev ter skrbi za prenos dokončanih investicij v upravljanje posameznim izvajalcem javnih služb,
– pripravlja in koordinira prijave investicij za pridobivanje sredstev iz državnega proračuna ali evropskih sredstev,
– skrbi za gradnjo, vzdrževanje in urejanje lokalnih javnih cest, rekreacijskih in drugih površin,
– izdeluje letne programe na področju infrastrukturne dejavnosti,
– spremlja stanje na področju urejanja prometa, cestne infrastrukture, obnove cest,
– pripravlja strokovne podlage in razpisne dokumentacije za javna naročila,
– vodi postopke oddaje javnih naročil,
– opravlja naloge v zvezi s pospeševanjem gospodarstva in kmetijstva,
– vodi postopke dodelitve državnih pomoči s področja kmetijstva,
– vodi upravne postopke s področja gostinstva,
– načrtuje in koordinira strokovna in operativna dela pri oblikovanju predlogov razvojnih programov in drugih dokumentov z delovnega področja,
– opravlja naloge zemljiške politike občine in pripravlja letni načrt pridobivanja zemljišč in razpolaganja z zemljišči v lasti občine,
– opravlja naloge za zemljiškoknjižno urejanje zemljišč, določitev statusa grajenega javnega dobra, razlastitve, omejitve ali obremenitve zemljišč za potrebe javne koristi,
– zagotavlja izvajanje geodetskih storitev, potrebnih za urejanje zemljišč v lasti občine,
– nudi strokovno pomoč delovnemu telesu občinskega sveta, pristojnemu za investicije, gospodarstvo in premoženjsko pravne zadeve ter koordinira delo pri organizaciji sej teh organov,
– pripravlja gradiva za občinski svet in njegova delovna telesa na področju investicij, gospodarstva in premoženjsko pravnih zadev,
– organizira in vodi tehnično delo z objekti,
– koordinira naloge v zvezi z vodenjem katastra gospodarske javne infrastrukture,
– koordinira naloge ter sodeluje z državnimi organi in drugimi institucijami pri razvoju, izgradnji in vzdrževanju komunalne in cestne infrastrukture in energetike,
– skrbi za zapuščene živali in za zagotavljanje zavetišča,
– vodi postopke ravnanja z nepremičninami v lasti občine,
– opravlja naloge s področja stanovanjske politike v občini,
– opravlja dela v zvezi z gospodarjenjem s poslovnimi prostori,
– spremlja in obvešča o stanju objektov, naprav, poslovnih prostorov,
– vzdržuje občinsko premoženje,
– načrtuje naloge s področja javnih del,
– opravlja druge naloge, ki sodijo v to področje.
Oddelek za finance in računovodstvo
Računovodja VII/2-II – vodja oddelka za finance in računovodstvo
Petra Okorn
petra.okorn@logatec.si
1. nadstropje, soba št. 115
Računovodja V
Irena Židanek
irena.zidanek@logatec.si
1. nadstropje, soba št. 117
Računovodja VII/2-II
Dragana Trivunčević
dragana.trivuncevic@logatec.si
1. nadstropje, soba št. 117
Računovodja V
Tanja Mesec
tanja.mesec@logatec.si
1. nadstropje, soba št. 117
Čistilka II
Greta Treven
Oddelek za finance in računovodstvo:
– pripravlja proračun in skrbi za njegovo izvrševanje v skladu s predpisi, ki urejajo to področje,
– pripravlja finančna in letna poročila in zaključni račun proračuna,
– zagotavlja strokovne pomoči občinskim organom pri sprejemanju in izvrševanju občinskih splošnih in drugih aktov s področja javnih financ,
– opravlja finančno – knjigovodska in druga strokovna opravila za proračun,
– spremlja, analizira in oblikuje cene iz pristojnosti občine,
– spremlja in analizira davke iz občinske pristojnosti in v skladu z zakonom pripravlja strokovne podlage za njihovo uvedbo oziroma usklajevanje,
– pripravlja premoženjsko bilanco občine,
– vodi knjigovodstvo proračuna,
– skrbi za obračun plač in drugih osebnih prejemkov,
– skrbi za popis sredstev in obveznosti do virov sredstev,
– upravlja z likvidnostnimi sredstvi na enotnem zakladniškem računu občine,
– organizira in vodi računovodsko delo za krajevne skupnosti,
– nudi strokovno pomoč delovnemu telesu občinskega sveta, pristojnemu za finance,
– pripravlja gradiva za občinski svet in njegova delovna telesa na področju financ,
– čisti prostore, notranjo opremo in delovna sredstva,
– opravlja druge naloge, ki sodijo v to področje.
Glavna pisarna
Višji svetovalec v glavni pisarni – vodja
Tina Nagode Jazbar
Tel.: 01/ 75 90 633
tina.nagode-jazbar@logatec.si
1. nadstropje, soba št. 111
Administrator IV-II
Darja Mlinar
Tel.: 01/ 75 90 614
darja.mlinar@logatec.si
1. nadstropje, soba št. 109
Referent
Karmen Lukančič
Tel.: 01/ 75 90 614
karmen.lukancic@logatec.si
1. nadstropje, soba št. 110
Receptor III
Karmen Mlinar
karmen.mlinar@logatec.si
pritličje, recepcija
Občina Logatec, Tržaška cesta 50 A, p.p. 60, 1370 Logatec
Glavna pisarna:
– izvaja enostavne naloge pisarniškega poslovanja in drugih administrativnih opravil,
– sprejema in oddaja pošto,
– ureja arhivsko in dokumentarno gradivo,
– opravlja administrativno tehnična dela za občinsko upravo,
– ureja arhivsko in drugo dokumentacijsko gradivo,
– sprejema vloge ter izvaja informiranje strank v vložišču,
– svetuje strankam,
– vodi in organizira delo v glavni pisarni,
– opravlja naloge s področja upravljanja z dokumentarnim gradivom,
– sprejema, evidentira in informira obiskovalce
– opravlja druge upravne in strokovno tehnične naloge s svojega delovnega področja,
– opravlja druge naloge, ki sodijo v to področje.
Pooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov (DPO)
Seznam uradnih oseb, pooblaščenih za odločanje in vodenje upravnih postopkov
Datum: 15. 11. 2019
Na podlagi 319. člena Zakona o splošnem upravnem postopku (Uradni list RS, št. 24/06 – UPB2, 105/06 – ZUS-1, 126/07, 65/08, 8/10, 82/13) in 9. člena Uredbe o upravnem poslovanju (Uradni list RS, št. 9/18) Župan Občine Logatec objavlja naslednji
Seznam uradnih oseb
1. Seznam uradnih oseb, pooblaščenih za odločanje in vodenje upravnih postopkov na prvi stopnji:
Mag. Andrej Orač, direktor občinske uprave
pooblastilo za vodenje in odločanje v vseh upravnih postopkih na 1. stopnji
Mag. Nevenka Malavašič, sekretar
pooblastilo za vodenje v upravnih postopkih s področja družbenih dejavnosti na 1. stopnji
Damjan Barut, višji svetovalec I
pooblastilo za vodenje upravnih postopkov s področja družbenih dejavnosti na 1. stopnji
Mira Celarc Jereb, svetovalec
pooblastilo za vodenje upravnih postopkov s področja splošnih zadev na 1. stopnji
Simona Šušteršič Štrukelj, višji svetovalec I
pooblastilo za vodenje upravnih postopkov s področja okolja in prostora na 1. stopnji
Zoran Žagar, višji svetovalec I
pooblastilo za vodenje upravnih postopkov s področja okolja in prostora na 1. stopnji
Borut Smrdelj, višji svetovalec I
pooblastilo za vodenje upravnih postopkov s področja okolja in prostora na 1. stopnji
Mateja Čuk, sekretar
pooblastilo za vodenje upravnih postopkov s področja investicij, gospodarstva in kmetijstva na 1. stopnji
Gvidon Bokal, sekretar
pooblastilo za vodenje upravnih postopkov s področja investicij na 1. stopnji
Samo Mervar, sekretar
pooblastilo za vodenje upravnih postopkov s področja investicij na 1. stopnji
Janja Masle, višji svetovalec II
pooblastilo za vodenje v upravnih postopkih s področja investicij na 1. stopnji
Špela Bezgovšek, višji svetovalec I
pooblastilo za vodenje upravnih postopkov s področja investicij, gospodarstva in kmetijstva na 1. stopnji
Tena Daša Lavrič Pfajfar, višji svetovalec I
pooblastilo za vodenje upravnih postopkov s področja investicij na 1. stopnji
Tatjana Bedene Benčina, višji svetovalec II
pooblastilo za vodenje upravnih postopkov s področja okolja in prostora na 1. stopnji
2. Seznam uradnih oseb, pooblaščenih za odločanje in vodenje upravnih postopkov na drugi stopnji:
Berto Menard, župan
pooblastilo za odločanje v upravnih postopkih na 2. stopnji (pritožbeni postopek)
Monika Klemenčič, višji svetovalec III
pooblastilo za vodenje v upravnih postopkih na 2. stopnji (pritožbeni postopek)