OBČINA LOGATEC, Tržaška cesta 50a, 1370 Logatec, ki jo zastopa župan Berto Menard na podlagi določbe 37. člena Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES – Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov – GDPR (v nadaljevanju Uredba GDPR)
izdaja naslednji
SKLEP O IMENOVANJU POOBLAŠČENE
OSEBE ZA VARSTVO OSEBNIH PODATKOV (DPO)
1.
Občina Logatec za pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov imenuje Odvetniško pisarno Filipović, o.p., d.o.o., Slovenska cesta 58, 1000 Ljubljana, ki je dosegljiva preko elektronske pošte info@opf.si ali na telefonski številki 05 933 68 00.
2.
Pooblaščena oseba bo skladno z določbo 39. člena Uredbe GDPR skrbela za:
– obveščanje občine in zaposlenih v občini, ki izvajajo obdelavo ter svetovanje vsem tem glede njihovih obveznosti s področja varstva podatkov,
– spremljanje skladnosti ureditve varstva podatkov v občini glede na veljavno zakonodajo in politike občine v zvezi z varstvom podatkov, vključno z dodeljevanjem nalog, ozaveščanjem in usposabljanjem osebja, vključenega v dejanja obdelave, ter s tem povezanimi revizijami,
– svetovanje, kadar je to zahtevano, glede ocene učinka v zvezi z varstvom podatkov in spremljanje njenega izvajanja v skladu s členom 35. členom GDPR,
– sodelovanje z nadzornim organom,
– sodelovanje kot kontaktna točka za nadzorni organ pri vprašanjih v zvezi z obdelavo, vključno s predhodnim posvetovanjem iz določbe 36. člena GDPR, in, kjer je ustrezno, posvetovanje glede katere koli druge zadeve.
3.
Pri svojem delu je DPO samostojen, o svojem delu pa poroča vodstvu občine.
4.
DPO bo vse podatke, zadeve in informacije, s katerimi se bo seznanil v času opravljanja te funkcije pri občini, varoval kot zaupne in teh informacij ne bo uporabil ali poskušal uporabiti na kakršenkoli način, ki bi lahko posredno ali neposredno povzročil škodo občini.
DPO je odgovoren za kršitev, če je vedel ali bi moral vedeti za tak značaj podatkov.
5.
S sklepom o imenovanju pooblaščene osebe za varstvo podatkov bo občina seznanila Urad informacijskega pooblaščenca. Podatke o pooblaščeni osebi za varstvo osebnih podatkov (naziv, naslov, elektronska pošta in telefonska številka) bo občina objavila na svoji spletni strani in oglasni deski.