Pravilno izpolnjene, podpisane, žigosane vloge skupaj s potrdilom o plačani upravni taksi (v primeru, kjer je ta predpisana) pošljite na naslov: obcina.logatec@logatec.si

Glavna pisarna

Poslovni čas:
Ponedeljek, torek ter četrtek: od 8-12 ter od 13-15 ure
Sreda: od 8-12 ter od 13-17 ure
Petek: od 8-13 ure

Kontakt:
Darja Mlinar
Tel.: 01/ 75 90 614
darja.mlinar@logatec.si
1. nadstropje, soba št. 109

Soglasje za SEPA direktno obremenitev

Obrazec po izpolnitvi natisnite, lastnoročno podpišite in posredujte na naslov: Občina Logatec, Tržaška cesta 50 A, 1370 Logatec ali poskenirajte in pošljite po elektronski pošti na obcina.logatec@logatec.si.

Okolje in prostor

Komunalni prispevek

Ceste

Projektni pogoji in mnenja

Zapora občinske ceste – obveznost elaborata

Počasi smo že vstopili v obdobje, ko bo organiziranih veliko prireditev na prostem, prav tako pa se prične z izvajanjem del, zaradi katerih je potrebno cesto delno ali popolno zapreti za promet. Dela in prireditve na občinski cesti ali ob njej, ki vplivajo na promet na tej cesti in jo je zaradi tega treba delno ali popolno zapreti za promet, se lahko opravljajo le z dovoljenjem, ki ga izda Občinska uprava Občine Logatec. Z dovoljenjem za zaporo občinske ceste se določijo pogoji za izvedbo zapore ceste, preusmeritve prometa zaradi zapore ceste in čas zapore.

Roki za podajo vloge?
Občinska uprava je pripravila dva obrazca za vlogo in sicer Vlogo za izdajo dovoljenja za zaporo ceste zaradi del ter Vlogo za izdajo dovoljenja za zaporo ceste zaradi prireditve. Vloga mora biti vložena najmanj 15 dni pred predlaganim rokom zapore ceste in mora vsebovati: – podatke o vlagatelju, – podatke o lokaciji, – podatke o prireditvi, zaradi katere se predlaga zapora ceste, – podatke o načinu in času trajanja izvedbe prireditve, – elaborat zapore ceste opremljen z žigom pooblaščenega inženirja in njegovim podpisom.

Kaj je Elaborat zapore ceste?
Elaborat zapore ceste ni novost in želja občine, temveč je predpisan s Pravilnikom o načinu označevanja in zavarovanja del na javnih cestah in ovir v cestnem prometu (Uradni list RS, št. 116/06, 88/08, 109/10-ZCes-1), ki ga je sprejelo Ministrstvo za promet. Elaborat je sestavni del vloge! V elaboratu je določena začasna prometna ureditev zaradi izvedbe del, zavarovanja nevarnih mest, objektov ali ovir v cestnem prometu in prireditev tako, da je tudi na takih delih ceste zagotovljeno varno in čim bolj tekoče odvijanje vseh vrst prometa. Če vloga ne bo vsebovala tega predpisanega elaborata, bo morala občinska uprava žal vlogo zaradi nepopolnosti zavreči. Prav tako Komunalno podjetje, kot tisti, ki zaporo ceste postavlja, ne more prevzeti odgovornosti za postavitev zapore cest brez predpisanega elaborata.

Plačilo takse?
Obrazci za vloge so pripravljeni in na voljo v sprejemno informacijski pisarni Občine Logatec ali na spletni strani občine www.logatec.si, konkretno na tej strani, kjer ste sedaj. Za vlogo in izdajo dovoljenja za zaporo ceste zaradi prireditve je potrebno plačati 18,12 EUR, za vlogo in izdajo dovoljenja za zaporo ceste zaradi del pa je potrebno plačati 1,81 EUR. Če je vloga oddana v fizični obliki, se prišteje še taksa za vlogo v vrednosti 4,50 €.

Zoran Žagar, občinska uprava 

Kdaj potrebujete dovoljenje za hrup za prireditve na prostem?
Dovoljenje za začasno čezmerno obremenitev okolja s hrupom je potrebno pridobiti za uporabo zvočnih naprav na prireditvi, v skladu z zahtevami zakonodaje s področja varstva okolja. Dovoljenje izda pristojni organ občine, na območju katere je kraj prireditve.

Pomembno je, da organizatorji prireditev vlogo pravočasno vložijo, saj v nasprotnem primeru dovoljenja ni mogoče izdati. Rok za vložitev vloge je vsaj 30 dni pred začetkom prireditve.

Vlogi je potrebno priložiti poročilo o emisiji hrupa v okolje ali pa priložiti dokumentacijo o nazivni električni moči in številu zvočnih naprav ter načrt prireditvenega prostora in njegove neposredne okolice, če je iz priložene dokumentacije razvidno, da: razdalja od zvočnikov do najbližjih stavb z varovanimi prostori ni manjša od razdalje, ki je za nazivno električno moč določena v prilogi predpisa in število vseh zvočnikov ni večje od šest. Načrt prireditvenega prostora in njegove neposredne okolice mora biti v merilu 1:1000, na njem pa morajo biti označeni tlorisi najbližjih stavb z varovanimi prostori, ki od zvočnikov niso oddaljene več kot 600 m, in to v vseh smereh, ki od glavnih osi zvočnikov niso odklonjene več kot 45 kotnih stopinj. Če v poročilu o emisiji hrupa v okolje za posamezno stanovanjsko stavbo ni ocenjena izpostavljenost hrupu, je treba k vlogi za izdajo dovoljenja za začasno čezmerno obremenitev okolja s hrupom priložiti tudi izjave lastnikov stanovanjskih stavb oziroma stanovanj v njih, da se strinjajo z uporabo zvočnih naprav na prireditvi.

Kdaj dovoljenja ni potrebno pridobiti? 
V naštetih primerih mora organizator prireditve Občini Logatec zgolj prijaviti uporabo zvočnih naprav na takšni prireditvi, najmanj 7 dni pred začetkom prireditve, na pripravljenem obrazcu.

Šteje se, da dovoljenja ni potrebno pridobiti, če uporaba zvočnih naprav ne povzroča čezmerne obremenitve okolja s hrupom, če: 

– prireditev poteka oziroma se izvaja podnevi ali zvečer na območju, kjer je v skladu s predpisom s področja varstva okolja, ki ureja mejne vrednosti kazalcev hrupa v okolju, določena IV. stopnja varstva pred hrupom, in razdalja od zvočnikov do območja, kjer je določena III. stopnja varstva pred hrupom, ni manjša od 300 m, nazivna električna moč ne presega 4000 W in vseh zvočnikov ni več kot štiri,

– prireditev poteka oziroma se izvaja podnevi na območju, kjer je v skladu s predpisom s področja varstva okolja, ki ureja mejne vrednosti kazalcev hrupa v okolju, določena III. stopnja varstva pred hrupom, in razdalja od zvočnikov do najbližjih stavb z varovanimi prostori ni manjša od 300 m, nazivna električna moč ne presega 1000 W, število vseh zvočnikov pa ni večje od štiri, ali

– prireditev poteka oziroma se izvaja podnevi na javnih površinah ob uporabi štirih zvočnikov, priključenih na zvočno napravo, z nazivno električno močjo, ki ne presega 100 W, in čas uporabe zvočnih naprav na prireditvi ni daljši od osem ur.

Če je zvočnik zvočne naprave na prireditvi nameščen na vozilu ali se drugače premika, se šteje, da uporaba zvočnih naprav na prireditvi ne povzroča čezmerne obremenitve okolja, če nazivna električna moč posamezne zvočne naprave, uporabljene na prireditvi, ne presega 30 W, prireditev pa se ne izvaja ponoči.

Vloge lahko pridobite v sprejemno informacijski pisarni Občine Logatec ali na spletni strani občine www.logatec.si, in sicer na tej strani, kjer ste sedaj. Za vlogo ter izdajo dovoljenja za začasno čezmerno obremenitev okolja s hrupom, je potrebno plačati upravno takso, ki znaša 22,60 €.

Plačevanja taks so oproščeni: dobrodelne in invalidske organizacije ter organizacije za samopomoč in društva, ki jim je podeljen status društva v javnem interesu – za dokumente in dejanja v zvezi z opravljanjem njihovih dejavnosti, ki so v javnem interesu. Status dokazujejo s priloženo kopijo odločbe oz. potrdila pristojnega organa, ki je status podelil.

Vsem organizatorjem želimo množičen obisk prireditev, prebivalcem, ki živijo v neposredni bližini prostora prireditev, pa strpno sobivanje v času, ko prireditve potekajo.

Občinska uprava Občine Logatec

Družbene dejavnosti in gospodarstvo

Kako rezerviram prostor, ki je v lasti Občine Logatec?
Rezervacijo je potrebno urediit vsaj tri tedne pred načrtovanim dogodkom.

– 1. preverite, ali je termin, ki ga želite, prost:
a) za Narodni dom Logatec in sejni sobi na naslovih Notranjska cesta 14 in Tržaška cesta 50 a: Špela Bezgovšek, spela.bezgovsek@logatec.si, 01/ 759 06 00
b) za prostore športne dvorane GRC Zapolje: Športna zveza Logatec, szlogatec@gmail.com, 041 995 444
c) za javne površine: Špela Bezgovšek, spela.bezgovsek@logatec.si, 01/ 759 06 00
d) Športna dvorana Logatec: Franci Pristopnik, franci.pristopnik@logatec.si (031 740 292)

– 2. izpolnite vlogo za rezervacijo prostora in jo pošljite na obcina.logatec@logatec.si ali na naslov Občine Logatec
– 3. sledi podpis pogodbe o najemu
– 4. in uporaba prostorov
– 5. nato prejem računa za uporabo prostorov
– 6. postopek se konča s plačilom računa za najem.

V Logatcu je na voljo več različnih kongresnih kapacitet, ki jih lahko tudi najamete.

Dvorane za 150 in več sedežev
Velika dvorana Narodnega doma – Občina Logatec, obcina.logatec@logatec.si
Športna dvorana – Občina Logatec, obcina.logatec@logatec.si
Dom krajevne skupnosti Rovte – KS Rovte, ksrovte@gmail.com
Dvorana sv. Jožefa, jozefova.dvorana@gmail.com


Seminarske in sejne sobe
Sejna soba Upravnega centra Logatec – Občina Logatec: obcina.logatec@logatec.si
Prešernova dvorana – Občina Logatec: obcina.logatec@logatec.si
Dvorana doma Tabor – KS Tabor: T 01/ 753 11 82
Sejna soba Notranjska 14 – Občina Logatec: obcina.logatec@logatec.si
2 seminarski sobi – Gostilna Turk: info@goturk.si
Seminarska soba in večnamenski prostor – CŠOD Medved: medved@csod.si
Seminarska soba – Kmetija odprtih vrat Šinkovec: T 041/ 376 062, vilma.brencic@gmail.com
Večnamenski prostor – Gostilna Baron: T 040/ 691 346
Predavalnica za 40-100 oseb – Območna obrtno-podjetniška zbornica Logatec: T: 051/ 651 538, info@ooz-logatec.si
Dvorana Glasbene šole – Glasbena šola Logatec: T 01/759 07 30, gslogatec@gslogatec.si
Konferečna soba – Marché Lom I: T 01/ 750 84 34, barbara.bele@marche-int.com

Najavo prireditve organizatorji objavijo na portalu https://www.mojaobcina.si/logatec/dogodki/

Kako rezerviram vozilo, ki je v lasti Občine Logatec?

– 1. preverite, ali je termin, ki ga želite, prost: Karmen Mlinar, karmen.mlinar@logatec.si, 01/ 759 06 00)
– 2. izpolnite vlogo za rezervacijo vozila v lasti Občine Logatec in jo pošljite na obcina.logatec@logatec.si ali na naslov Občine Logatec

– 3. sledi podpis pogodbe o najemu
– 4. in uporaba vozila
– 5. nato prejem računa za uporabo vozila
– 6. postopek se konča s plačilom računa za najem.

Inšpekcija in redarstvo