Občina Logatec, Tržaška cesta 50 a, 1370 Logatec objavlja na podlagi 51. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 11/18 in 79/18) in 16. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Urad. list RS, št. 31/18)
Javno zbiranje ponudb za oddajo poslovne prostora v najem na Tržaški 44, Logatec
1. Naziv in sedež prodajalca in organizatorja:
Občina Logatec, Tržaška cesta 50 a, 1370 Logatec.
2. Predmet javnega zbiranja ponudb:
Predmet oddaje v najem je poslovni prostor, ki se nahaja na naslovu Tržaški cesti 44, 1370 Logatec, v skupni izmeri 95,5 m², na parc. št. *169, k.o. Blekova vas.
Poslovni prostor se oddaja v najem brez opreme.
Prostor se oddaja za gostinsko dejavnost.
Izhodiščna mesečna najemnina za poslovni prostor znaša 550 EUR/mesec.
Varščina: 1.650,00 EUR
Najugodnejši ponudnik bo tisti, ki bo ponudil najvišjo najemnino za mesečni najem ponujene nepremičnine, vendar najmanj v višini ponudbene cene in hkrati najboljši program oz. najkvalitetnejšo ponudbo.
Ponujena mesečna najemnina ne sme biti nižja od objavljene izhodiščne mesečne najemnine.
3. Vrsta pravnega posla:
Pravni posel je najemna pogodba, ki se sklene z najugodnejšim ponudnikom v roku 15 dni po opravljeni izbiri najugodnejšega ponudnika.
4. Varščina:
Ponudnik mora pred oddajo ponudbe vplačati varščino v višini, kot je navedena v 2. točki tega razpisa, in sicer na transakcijski račun Občine Logatec, z naslednjimi podatki:
– podračun št. 01264 – 0100001228, odprt pri Upravi za javna plačila Republike Slovenije
– sklic/referenca SI00 478-114
– koda namena: ADVA (vplačilo vnaprej/predplačilo)
– namen plačila: »varščina za poslovni prostor«
Potrdilo o vplačani varščini, iz katerega je razviden datum vplačila, je potrebno predložiti ponudbi.
Plačana varščina se najugodnejšemu ponudniku po poteku roka usposobitve v katerem najemnik ne plača najemnine poračuna z najemnino, neuspelim ponudnikom pa bo vrnjena na transakcijski račun, katerega bo navedel ponudnik v svoji ponudbi brez obresti v roku osem (8) dni po končanem javnem odpiranju ponudb oz. pogajanj o ceni.
Ponudniku se varščina zadrži in zapade v korist organizatorja javnega zbiranja ponudb v naslednjih primerih:
– v kolikor se najugodnejši ponudniki ne udeležijo morebitnega pogajanja o ceni najemnine, ko jih organizator na to pozove;
– v kolikor najugodnejši ponudnik v roku 15 dni po morebitnem pogajanju o ceni najemnine in opravljeni izbiri najugodnejšega ponudnika ne plača morebitne razlike do višine varščine in podpiše najemne pogodbe;
– odstop od najema pred potekom poračuna varščine.
5. Način in rok oddaje ponudbe
Upoštevale se bodo vse ponudbe na Obrazcu 1, ki bodo prispele v zaprti kuverti do vključno dne 3. 5. 2023 do 10. ure na naslov: Občina Logatec, Tržaška cesta 50 a, 1370 Logatec, s pripisom »Prijava na javno zbiranje ponudb št. 413-1/2023-15«. Na zadnji strani kuverte mora biti naveden naziv in naslov ponudnika.
Obrazcu 1 mora biti priložena naslednja dokumentacija, ki na dan roka oddaje ponudbe ne sme biti starejša od 30 dni:
– Izpisek iz Poslovnega registra Slovenije pri AJPES oz. izpisek iz registra društev pristojne upravne enote ali izpisek iz registra, ki ga vodi drug pristojni organ;
– Potrdilo o plačanih davkih in prispevkih od FURS – Finančnega urada RS (ne velja za novo ustanovljene subjekte):
– Kopijo potrdila o vplačilu varščine iz katere je razviden datum vplačila varščine.
Ponudba je popolna v koliko je priložen pravilno in v celoti izpolnjen Obrazec 1 ter priložena zahtevana dokumentacija. Ponudbe, ki bodo prispele po razpisnem roku (nepravočasne ponudbe) ali pravočasne vendar nepopolne ponudbe (npr. nepravilno izpolnjen Obrazec 1 ali manjkajoča ali nepopolna zahtevana dokumentacija), ponudbe za katere ne bo plačana varščina in ponudbe, kjer bo ponujena najemnina nižja od objavljene izhodiščne najemnine bodo izločene, organizator javnega zbiranja ponudb pa bo o tem obvestil ponudnike v roku osem (8) dni po javnem odpiranju.
Ne glede na prejšnji odstavek lahko ponudnik, čigar ponudba je prispela pravočasno in vsebuje vse sestavine ponudbe (pravilno in v celoti izpolnjen Obrazec 1), ima pa pomanjkljivo dokumentacijo, tako ponudbo dopolni do odpiranja ponudb.
Rok vezanosti ponudnikov na ponudbo mora biti 90 dni po oddaji ponudbe.
6. Način odpiranja ponudb in postopek izbire:
Odpiranje ponudb je javno in se bo izvršilo v prostorih Občine Logatec, Tržaška cesta 50a, 1370 Logatec v sejni sobi, v sredo, 4. 5. 2023, s pričetkom ob 9. uri.
Najugodnejši ponudnik bo tisti, ki bo ponudil najvišjo najemnino za mesečni najem (najugodnejša ponudba).
V kolikor bo med prejetimi ponudbami več enakih najugodnejših ponudb, bo komisija med njimi naknadno opravila dodatna pogajanja o višini cene najemnine z namenom doseganja čim višje najemnine in izbrala najugodnejšega (najugodnejši ponudnik). Če dva ali več ponudnikov hkrati ponudijo enako najugodnejšo vrednost v katerem od nadaljnjih korakov pogajanj, se šteje, se je uspel tisti ponudnik, za katerega je iz potrdila o plačani varščini izkazano, da je prvi vplačal varščino.
Najugodnejši ponudniki bodo o kraju in datumu morebitnih pogajanj o ceni najemnine obveščeni izključno na elektronski naslov, naveden v prijavi, v roku 3 delovnih dni po odpiranju ponudb.
Izbranega najugodnejšega ponudnika, bo organizator pozval na podpis najemne pogodbe v roku petnajst (15) dni po izboru najugodnejšega ponudnika, neizbrani ponudniki pa bodo, (v kolikor se ne bodo udeležili odpiranja ponudb) o neizbiri obveščeni v osmih (8) dneh od odpiranja ponudb izključno na elektronski naslov naveden v ponudbi.
Najugodnejši ponudnik mora pred podpisom najemne pogodbe na TRR Občine Logatec doplačati razliko varščine do višine trimesečne morebiti višje ponujene ali izpogajane najemnine. Plačilo morebitne razlike varščine je pogoj za sklenitev najemne pogodbe.
7. Pogoji najema:
Pogoji najema so:
– Najemno razmerje bo sklenjeno s prvim dnem v mesecu, za določen ča 5 let oziroma do pričetka rušitve Narodnega doma z odpovednim rokom šestih (6) mesecev. Poslovni prostor se oddaja v stanju kakršnem je, in sicer brez opreme;
– Najemnik odgovarja za pridobitev vseh soglasij, dovoljenj in podobnih dokumentov, ki so potrebni za izvajanje njegove poslovne dejavnosti v najetem poslovnem prostoru;
– Najemnik je poleg najemnine za poslovni prostor dolžan plačevati še obratovalne stroške in druge stroške v sorazmernem deležu, in sicer stroške dobave energije (elektrika, plin, ogrevanje), stroške odvoza smeti in odpadkov, stroške čiščenja skupnih prostorov, delov, objektov in naprav stavbe ter funkcionalnega zemljišča, čiščenje in odstranjevanje snega ter ledenih sveč s streh stavbe, stroške porabe vode, stroške kanalizacije in druge komunalne storitve, stroške deratizacije in dezinfekcije, stroške protipožarne varnosti, stroške zavarovanja, stroške obratovanja in tekočega vzdrževanja poslovnih prostorov in skupnih prostorov, delov, objektov in naprav stavbe ter funkcionalnega zemljišča, individualne stroške, gredo v celoti v breme najemnika. Stroške telefona, faksa, računalniškega omrežja in drugih komunikacijskih naprav in podobno, stroške upravljanja ter nadomestilo za uporabo stavbnega zemljišča plačuje najemnik na podlagi izstavljenih računov;
– Najemnina se ne more znižati in se usklajuje enkrat letno z indeksom rasti življenjskih potrebščin RS v preteklem letu ter je po veljavnih predpisih oproščena plačila davka, v primeru spremembe pa je najemnik dolžan davek plačevati z vsakokratnimi veljavnimi predpisi;
– Najemodajalec bo redno mesečno izstavljal račune za najemnino za tekoči mesec. Najemnik je dolžan plačati najemnino do dne navedenega na računu;
– Najemnik brez soglasja najemodajalca poslovnega prostora ne sme niti delno oddati v podnajem.
8. Pogoji za udeležbo v postopku javnega zbiranja ponudb:
Pri javnem zbiranju ponudb lahko sodelujejo pravne osebe, ki imajo sedež na območju Republike Slovenije oz. na območju države članice Evropske unije in fizične osebe, ki so državljani države članice Evropske unije.
Državljani oz. pravne osebe države članice Evropske unije morajo priložiti listine in dokazila, ki jih izdajajo institucije v njihovi državi, ki so enakovredne institucijam od katerih se zahtevajo listine in dokazila za slovenske državljane oz. pravne osebe. Kolikor takšnih dokazil, potrdila o poravnanih davčnih obveznostih ali potrdila o neblokiranem računu ne morejo pridobiti, pa morajo predložiti lastno izjavo overjeno pri notarju, s katero pod kazensko in materialno odgovornostjo izjavijo, da imajo poravnane davčne obveznosti in nimajo blokiranega računa. Vsi dokumenti, dokazila, potrdila in druge listine, razen osebnega dokumenta, morajo biti predloženi v slovenskem jeziku.
Pri javnem zbiranju ponudb ne morejo sodelovati cenilec in člani komisije, ter z njimi povezane osebe. Za povezano osebo se štejejo:
– fizična oseba, ki je s članom komisije ali cenilcem v krvnem sorodstvu v ravni vrsti do katerega koli kolena, v stranski vrsti pa do tretjega kolena, ali ki je s članom komisije ali cenilcem v zakonu, zunajzakonski skupnosti, sklenjeni ali nesklenjeni partnerski zvezi ali v svaštvu do drugega kolena, ne glede na to, ali je zakonska zveza oziroma partnerska zveza prenehala ali ne;
– fizična oseba, ki je s članom komisije ali cenilcem v odnosu skrbništva ali posvojenca oziroma posvojitelja;
– pravna oseba, v kapitalu katere ima član komisije ali cenilec delež večji od 50 odstotkov in
– druge osebe, s katerimi je glede na znane okoliščine ali na kakršnem koli pravnem temelju povezan član komisije ali cenilec, tako da zaradi te povezave obstaja dvom o njegovi nepristranskosti pri opravljanju funkcije člana komisije ali cenilca.
9. Informacije in ogled nepremičnine:
Interesenti lahko informacije o predmetu javnega zbiranja ponudb pridobijo po tel (01) 7950 638 (Špela Bezgovšek), v času uradnih ur.
10. Ustavitev postopka
Župan ali komisija s soglasjem župana, lahko do sklenitve pravnega posla – najemne pogodbe, postopek oddaje v najem brez obrazložitve in brez odškodninske odgovornosti ustavi, pri čemer se plačana varščina najugodnejšemu ponudniku vrne brez obresti.
Berto MENARD
Župan Občine Logatec
Priloga:
– Obrazec 1 – Ponudba in izjava ponudnika
Obrazec 1
PONUDBA ZA NAJEM NEPREMIČNINE NA PODLAGI JAVNEGA ZBIRANJA PONUDB,
ŠT. ______________________, Z DNE __________________
Popoln naziv ponudnika:
Naslov ponudnika:
Matična številka:
ID za DDV
TRR z navedbo banke (za primer vračila varščine)
Kontaktna oseba
Telefonska številka kontaktne osebe
E-pošta kontaktne osebe
Izjavljam:
– da sem skrbno pogledal/a vsebino javne objave, javnega zbiranja ponudb št. ____________, z dne ____________ in da sem seznanjen/a z vsebino javnega zbiranja ponudb;
– da mi je stanje nepremičnine v naravi poznano in da sem seznanjen/a s tem, da se bo pogodba sklenila na način videno – najeto;
– da sem seznanjen/a, da bo nepremičnina oddana ponudniku, ki bo izpolnjeval merila za izbor najugodnejšega ponudnika, ki so navedeni v javni objavi javnega zbiranja ponudb;
– da sem seznanjen/a, da najemodajalec lahko začeti postopek oddaje kadarkoli do sklenitve pravnega posla brez obrazložitve in brez odškodninske odgovornosti ustavi.
V skladu s tem dajem ponudbo za najem nepremičnine na podlagi javnega zbiranja ponudb št.__________, z dne__________ za nepremičnino, ki se nahaja na naslovu Tržaška cesta 44, 1370 Logatec, v skupni izmeri 95,5 m², na parc. št. *169, k.o. Blekova vas, za katero ponujam naslednjo ceno (ki ne sme biti nižja od objavljene izhodiščne cene) _________________ EUR/mesec.
Moja ponudba velja do:______________
Kraj in datum:______________________ Ponudnik:
______________________
(podpis ponudnika)
Vsi podatki so obvezni! V kolikor ponudnik ne izpolni pravilno vseh podatkov in ne predloži zahtevane dokumentacije se ponudba zavrže.