Prireditve v Logatcu po novem ali edina konstanta je sprememba

30. 10. 2015 je v veljavo stopil nov pravilnik o delovanju nujne medicinske pomoči. Prav tisti pravilnik, okrog katerega se je pred letom dni dvigoval prah tudi v laični javnosti. 

V Logatcu organizacija urgentne in dežurne službe zaenkrat ostaja nespremenjena. Po novem pravilniku izvajamo nujno medicinsko pomoč na javnih prireditvah. Novi pravilnik namreč v nekaj členih opredeljuje tudi pravila organizacije nujne medicinske pomoči na javnih prireditvah. Le ta so tako postala poenotena za celo državo. Prireditve so tipizirane v različne stopnje zahtevnosti. Pomembno je število udeležencev na prireditvi, njihova starostna struktura in seveda, s čim se ljudje na prireditvi ukvarjajo. (kultura, šport, zabava …).

Zdravstveni dom Logatec ima na svoji internetni strani objavljen formular, ki ga organizator prireditve izpolni, ko poda vlogo za organizacijo nujne medicinske pomoči na prireditvi. Nabor podatkov v tem formularju je sestavljen tako, da v Zdravstvenem domu lahko tipiziramo prireditev in določimo stopnjo njene zahtevnosti. Na osnovi tega za posamezno prireditev predvidimo, ali je nujna medicinska pomoč sploh potrebna, sestavo naših ekip in potrebno opremo. Organizator prireditve in Zdravstveni dom nato skleneta pogodbo, ki se nanaša na konkretno prireditev. Pogodba je lahko vsakič različna, saj so tudi prireditve različne. Dovolj zgodaj pred prireditvijo sklenjena pogodba predstavlja organizatorju prireditve enega izmed ključnih pogojev, na podlagi katerega Občina Logatec izda dovoljenje za izpeljavo prireditve.

Novi pravilnik o delovanju nujne medicinske pomoči je poleg poenotenja sestave urgentnih ekip in opreme ter poenotenega tipiziranja javnih prireditev za celotno državo na področju organizacije javnih prireditev prinesel še dodatno spremembo. Strogo je določena izobrazbena struktura zdravstvenega kadra, ki ima dovoljenje za delo na prireditvah. Za zdravnike, diplomirane zdravstvenike in srednji kader so v pravilniku določena dodatna znanja s področja urgence. Ta znanja, ki jih dobijo zaposleni na dodatnih izobraževanjih in seminarjih, predstavljajo sledenje novostim in sodobnim trendom na področju urgence. Zdravstveni dom Logatec se je kot ustanova uspešno potegoval za dovoljenje za delo nujne medicinske pomoči na prireditvah po novem. Dovoljenje smo dobili, ker imamo dovolj usposobljenih kadrov in primerno opremo za delo. Na to smo lahko še posebej ponosni, saj je urgenca za zdravje občanov zelo občutljivo področje.

Spremembe urgence se bodo v bodoče v Logatcu nedvomno še dogajale. Filozofi pravijo: »Edina konstanta je sprememba.« V Zdravstvenem domu se bomo trudili za spremembe na bolje.

Zdravstveni dom Logatec
Andrea Turk Šverko, dr. med., spec. druž. med. 


Najava prireditev za spletni koledar

Za vsebino najav, katerih organizator ni Občina Logatec, zbiratelj napovedi - Občina Logatec - ne odgovarja. Kako objaviti prireditev na tej spletni strani? Več tukaj.

Zakaj gre župan na določene prireditve in na določene ne, kdo od organizatorjev ima prednost pri datumih in zakaj Občina Logatec ne določa kdo sme imeti prireditev na določen dan?

Prijava na e-novice

Email naslov: