Zbor krajanov KS Naklo, 25. 11. 2011

Na podlagi 80. člena Statuta občine Logatec (Logaške novice, št. 10/10 – uradno prečiščeno besedilo) sklicuje župan občine Logatec Berto Menard, v zadevi zahteve po predstavitvi javnosti projekta Center za ravnanje z odpadki Notranjske, Istre in Krasa (v nadaljevanju: CERO NIK),

zbor krajanov Krajevne skupnosti Naklo,

ki bo potekal, 25. 11. 2011, v prostorih Narodnega doma Logatec, z začetkom ob 18. uri, z naslednjim dnevnim redom:
- seznanitev s projektom CERO NIK,
- razno.

Vabimo vas, da se zbora udeležite v čim večjem številu.
       
Berto MENARD, l.r.
župan Občine Logatec

Zadetkov: 231

CERO NIK na Gregorjevem sejmu 2011 in fotografije sistema CERO Celje

Foto: Siniša Rančov

CERO NIK javnosti predstavljen 12. marca 2011 na stojnici na Gregorjevem sejmu.
Cero Nik na Gre...
Cero Nik na Gregorjevem 2011 01
Cero Nik na Gre...
Cero Nik na Gregorjevem 2011 02
Cero Nik na Gre...
Cero Nik na Gregorjevem 2011 03
Cero Nik na Gre...
Cero Nik na Gregorjevem 2011 04
Cero Nik na Gre...
Cero Nik na Gregorjevem 2011 05
Cero Nik na Gre...
Cero Nik na Gregorjevem 2011 06
Cero Nik na Gre...
Cero Nik na Gregorjevem 2011 07
Cero Nik na Gre...
Cero Nik na Gregorjevem 2011 08
Cero Nik na Gre...
Cero Nik na Gregorjevem 2011 09
Cero Nik na Gre...
Cero Nik na Gregorjevem 2011 10
Cero Nik na Gre...
Cero Nik na Gregorjevem 2011 11
Cero Nik na Gre...
Cero Nik na Gregorjevem 2011 12
Cero Nik na Gre...
Cero Nik na Gregorjevem 2011 13
Cero Nik na Gre...
Cero Nik na Gregorjevem 2011 14
Cero Nik na Gre...
Cero Nik na Gregorjevem 2011 15
Cero Nik na Gre...
Cero Nik na Gregorjevem 2011 16
Cero Nik na Gre...
Cero Nik na Gregorjevem 2011 17
Cero Nik na Gre...
Cero Nik na Gregorjevem 2011 18
Cero Nik na Gre...
Cero Nik na Gregorjevem 2011 19
Cero Nik na Gre...
Cero Nik na Gregorjevem 2011 20
Cero Nik na Gre...
Cero Nik na Gregorjevem 2011 21
Cero Nik na Gre...
Cero Nik na Gregorjevem 2011 22
Cero Nik na Gre...
Cero Nik na Gregorjevem 2011 23
Cero Nik na Gre...
Cero Nik na Gregorjevem 2011 24
Cero Nik na Gre...
Cero Nik na Gregorjevem 2011 25
Cero Nik na Gre...
Cero Nik na Gregorjevem 2011 26



Vpogled v CERO Celje
Cero Celje 01
Cero Celje 01
Cero Celje 02
Cero Celje 02
Cero Celje 03
Cero Celje 03
Cero Celje 04
Cero Celje 04
Cero Celje 05
Cero Celje 05
Cero Celje 06
Cero Celje 06
Cero Celje 07
Cero Celje 07
Cero Celje 08
Cero Celje 08
Cero Celje 09
Cero Celje 09
Cero Celje 10
Cero Celje 10
Cero Celje 11
Cero Celje 11
Cero Celje 12
Cero Celje 12
Cero Celje 13
Cero Celje 13
Cero Celje 14
Cero Celje 14
Cero Celje 15
Cero Celje 15
Cero Celje 16
Cero Celje 16
Cero Celje 17
Cero Celje 17
Cero Celje 18
Cero Celje 18
Cero Celje 19
Cero Celje 19
Cero Celje 20
Cero Celje 20
Cero Celje 21
Cero Celje 21
Cero Celje 22
Cero Celje 22
Cero Celje 23
Cero Celje 23
Cero Celje 24
Cero Celje 24
Cero Celje 25
Cero Celje 25
Cero Celje 26
Cero Celje 26
Cero Celje 27
Cero Celje 27
Cero Celje 28
Cero Celje 28
Cero Celje 29
Cero Celje 29
Cero Celje 30
Cero Celje 30
Cero Celje 31
Cero Celje 31
Cero Celje 32
Cero Celje 32
Cero Celje 33
Cero Celje 33
Cero Celje 34
Cero Celje 34
Cero Celje 35
Cero Celje 35
Cero Celje 36
Cero Celje 36
Cero Celje 37
Cero Celje 37
Cero Celje 38
Cero Celje 38
Cero Celje 39
Cero Celje 39
Cero Celje 40
Cero Celje 40
Cero Celje 41
Cero Celje 41
Cero Celje 42
Cero Celje 42
Cero Celje 43
Cero Celje 43
Cero Celje 44
Cero Celje 44
Cero Celje 45
Cero Celje 45
Cero Celje 46
Cero Celje 46
Cero Celje 47
Cero Celje 47
Cero Celje 48
Cero Celje 48
Cero Celje 49
Cero Celje 49
Cero Celje 50
Cero Celje 50
Zadetkov: 841

Objava rezultatov - telefonska anketa za projekt Cero NIK

Občina Logatec je s pomočjo podjetja za poslovno sodelovanje UNEP, d. o. o. iz Ljubljane izvedla telefonsko anketo vezano na projekt Cero NIK, s pomočjo katere se je, poleg ostalih aktivnosti, želelo pridobiti mnenje občanov o omenjenem projektu.

Anketa je bila izvedena 1. in 2. marca 2011 na območju Logatca, in sicer po naključnem izboru.

Anketa je zajemala vzorec N= 701 anketirancev, ki so odgovarjali na dva sklopa vprašanj, in sicer: ali prebivalci področja Logatca poznajo zasnovo projekta Cero NIK (pritrdilni oziroma nikalni odgovor) ter kam naj bi se umestil načrtovan projekt.

Realizatorji ankete so v obdobju med 1. in 2. marcem 2011 uspeli priklicati 448 anketirancev  (kar predstavlja 63,9% odziva – dovolj za vrednotenje) in ugotovili, glede na zastavljeni vprašanji, naslednje:
1. Ali poznate projekt Cero NIK?
- Odgovor DA = 227 (50,67 %)
- Odgovor NE = 221 (49,33 %)
- Skupaj: 448

2. Vprašanje se je glasilo, kam bi po vašem mnenju (anketiranca) bilo smotrno umestiti projekt…, in sicer z možnostjo odgovora:
- Obrobje občine ob avtocesti v bližini počivališča Lom, odgovori: 234 (52,24 %)
- V industrijski coni KLI, odgovori: 92 (20,53 %)
- Drugam (kam po mnenju anketiranca) je odgovorilo: 122 (27,23 %)


Berto Menard
župan Občine Logatec

Zadetkov: 1121

CERO NIK na Gregorjevem sejmu 2011

Zainteresirano javnost obveščamo, da bo projekt CERO NIK posebej predstavljen tudi na Gregorjevem semnju v Logatcu, 12. marca 2011. Vabljeni na stojnico CERO NIK.
Zadetkov: 382

17. marca 2011 Predstavitev projekta CERO NIK

Četrtek, 17. marca 2011, ob 18. uri, Velika dvorana Narodnega doma
Predstavitev projekta CERO NIK
Org in info: Občina Logatec, Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate., 01/ 759 06 00
Zadetkov: 10

Kulturna dediščina

Odloki
Odlok o razglasitvi cerkve sv. Katarine s pokopališčem v Medvedjem Brdu za kulturni spomenik lokalnega pomena (Uradni list RS, št. 115/06)
Odlok o razglasitvi Domačije Kalce 2 za kulturni spomenik državnega pomena (Uradni list RS, št. 26/01)
Odlok o razglasitvi Domačije Laze 1 za kulturni spomenik lokalnega pomena (Uradni list RS, št. 20/07)
Odlok o razglasitvi Domačije Rovte 2 za kulturni spomenik lokalnega pomena (Uradni list RS, št. 20/07)
Odlok o razglasitvi dreves za naravne znamenitosti (Uradni list SRS, št. 3/90, Uradni list RS, št. 36/93, Logaške novice, št. 6/11 (str. 3))
Odlok o razglasitvi drevoreda lip za spomenik oblikovane narave (Uradni list SRS, št. 28/8540/87)
Odlok o razglasitvi Gradu Logatec za kulturni spomenik lokalnega pomena (Logaške novice, št. 9/07 (str. 11), priloga 1, 2)
Odlok o razglasitvi hiše Petkovec 59 za kulturni spomenik lokalnega pomena (Logaške novice, št. 6/07 (str. 33))
Odlok o razglasitvi Ipavčeve hiše v Logatcu za kulturni spomenik lokalnega pomena (Logaške novice, št. 5/07 (str. 3) (priloga 1, 2))
Odlok o razglasitvi kmečkih domačij za kulturne spomenike lokalnega pomena (Uradni list RS, št. 91/02) (Domačija Ravnik 12, Domačija Ravnik 2)
Odlok o razglasitvi Podružnične cerkve Sv. Barbare na Ravniku pri Hotedršici za kulturni spomenik lokalnega pomena (Uradni list RS, št. 99/02)
Odlok o razglasitvi Tollazzijeve štirne za kulturni spomenik lokalnega pomena (Logaške novice, št. 7-8/08 (str. 41), 11/08 (str. 16), NPB)
Odlok o razglasitvi Tomažinovega mlina v Hotedršici za kulturni spomenik državnega pomena (Uradni list RS, št. 56/03)
Odlok o razglasitvi visokega barja Jezerc pri Ostrem vrhu za naravno znamenitost (Uradni list SRS, št. 3/90)
Odlok o razglasitvi zapornega zidu s stolpom na Lanišču za kulturni spomenik lokalnega pomena (Uradni list RS, št. 117/07)
Odlok o razglasitvi zemljanke v Hotedršici za kulturni spomenik lokalnega pomena (Uradni list RS, št. 20/07)


Pravilniki
Pravilnik o sofinanciranju projektov varovanja kulturne dediščine v občini Logatec (Logaške novice, št. 12/11 (str. 11))

Zadetkov: 3733

Družno podprli projekt CERO NIK

17 občin Notranjske, Istre in Krasa (NIK) potrdilo sodelovanje pri izgradnji Centra za ravnanje z odpadki  (CERO NIK) – Občina Logatec v vlogi nosilke projekta – Center naj bi bil zgrajen v logaški občini do konec leta 2015

V drugi polovici januarja so se v prostorih Občine Hrpelje-Kozina sestali župani, podžupani in predstavniki občin: Bloke, Borovnica, Cerknica, Divača, Hrpelje-Kozina, Komen, Koper, Ilirska Bistrica, Izola, Log-Dragomer, Loška Dolina, Piran, Pivka, Postojna, Sežana, Vrhnika in Logatec, z namenom poiskati skupno rešitev za predelavo mešanih komunalnih odpadkov, ki jih ustvarijo prebivalci omenjenih občin. Zbrani so po vsebinski razpravi ustno sprejeli predlog župana občine Logatec Berta Menarda, da naj bi se novo zgrajeni objekt Centra umesti v prostor v bližini avtocestnega počivališča Lom 1 v občini Logatec. Naša občina je tako postala nosilka omenjenega projekta, ustanovil pa se je tudi tričlanski projektni svet, ki ga sestavljajo župan občine Vrhnika Stojan Jakin, podžupan občine Piran Gašpar Gašpar – Mišič, ki nastopa v vlogi koordinatorja, ter župan občine Logatec Berto Menard.  Naloga sveta je pripraviti  obseg projekta, ki se nanaša tudi na pripravo dokumenta identifikacije investicijskega projekta ter iskanjem odgovora, kam z minimalnimi ostanki odpadkov po njihovi obdelavi.

Projekt Center za obdelavo odpadkov Logatec (COOL), ki naj bi imel svojo lokacijo v Industrijski coni Logatec za KLI-jem in ga je v preteklem županskem obdobju peljala Občina Logatec, je pod zdajšnjim županom dobil nov naziv ter ustreznejšo in za občane sprejemljivejšo lokacijo. Center naj bi namreč stal na zemljišču, ki je  v bližini avtoceste, komunalna vozila se bodo tako izognila vožnji skozi večja naselja, v njegovi neposredni okolici pa se ne nahajajo stanovanjski objekti. Zemljišče v velikosti treh hektarjev je v tretinski lasti Občine Logatec, dve tretini pa sta v zasebni lasti. Za odkup je Občina pripravljena odšteti okoli 8 EUR/ m², kar je predvidena cena na podlagi uradne cenitve zemljišča. Dejstvo, da je omenjeno zemljišče v območju Nature 2000, katere namen je ohranjanje biotske raznovrstnosti, in sicer tako, da varuje naravne habitate ogroženih rastlinskih in živalskih vrst, pomembnih za Evropsko unijo (EU), po zagotovilih logaškega župana ne bi smelo vplivati na izpeljavo projekta, saj naj dejavnost obdelave odpadkov ne bi škodljivo vplivala na okolje, kar je na srečanju županov potrdila tudi država.
Začrtani cilji in dogovori pa bodo v prihodnjih mesecih zahtevali veliko dela s strani Občinskih uprav posameznih občin. Ustni dogovor bo treba najprej zapečatiti z ustreznim podpisom pogodbe o medsebojnem sodelovanju, potem pa sledi pospešena priprava vloge za pridobitev nepovratnih sredstev evropskega kohezijskega sklada, in sicer  do velikost 35 milijonov evrov. Rok za oddajo vloge se hitro bliža in prijavljitelju nalaga, da jo na Službo vlade RS za lokalno samoupravo in regionalno politiko odda v začetku poletnih mesecev.

Vrednost celotne investicije bo tako razdeljena med občine pristopnice k projektu, državo ter (EU), in sicer: lastna sredstva pogodbenih strank – investitorja in sovlagatelja – v približni višini 30 odstotkov ter nepovratna sredstva (kohezijski sklad EU in sredstva RS) v približni višini 70 odstotkov.

Novi projekti, ki so kakorkoli povezani z odpadki v lokalni skupnosti navadno naletijo na negativen odziv občanov. »Izgradnja Centra za predelavo odpadkov ne bo imela negativnega vpliva na okolje, njegova izgradnja bo zagotovila tudi nekaj novih delovnih mest, hkrati pa bomo zadostiti določilom direktivam EU o ravnanju z odpadki. Predvsem bomo na ta način skušali na področju teh občin urediti problematiko, vezano na odlaganje odpadkov, in se tudi tako izognili situaciji, ki se je zgodila v Neaplju. »je o novem projektu povedal župan občine Logatec Berto Menard. Po zagotovilih Menarda, se bodo logaški občani pred izgradnjo Centra s sodobno tehnologijo za mehansko obdelavo odpadkov podrobneje  seznanili tudi na javni razgrnitvi projekta.

Občinska uprava
Zadetkov: 2750

Kako se delijo sredstva za kulturne programe in zakaj letos manj sredstev za posamezne predlagatelje kljub povečani proračunski postavki

Trenutno stanje

Občina Logatec bo skupaj s posebno komisijo s področja kulture letos pripravila najmanj štiriletno Strategijo razvoja kulture v občini Logatec, z namenom usmeritve razvoja lokalne kulture na vseh področjih znotraj meja občine. Strategija bo obsegala podrobnejšo analizo stanja, ki bo izpostavila prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti na tem področju. Analiza bo največ prispevala k oblikovanju strategij razvoja, vizije, ciljev in iz slednjih letne politike ter posameznih ukrepov, potrebnih za izvedbo zastavljenih ciljev. Strategija bo določila kaj bo potrebno finančno podpirati in česa ne, da se ne stoji več na mrtvi točki, ampak zagotovi potreben razvoj, ki lahko zagotovi tako veliko večjo prepoznavnost Logatca in kvalitetnejšo ponudbo, posledično pa dodaten dohodek sredstev tudi v kulturi.

Ker pa se davkoplačevalska sredstva na področju kulture lahko deli na podlagi strateških dokumentov. Dokler prave strategije razvoja kulture še nimamo, je občinski svet za letošnje leto, kakor je bilo do sedaj v praksi že kar nekaj let, sprejel (eno)letni program kulture. Ta dokument podaja informacijo o tem koliko sredstev Občina namenja za: obnove kulturne dediščine, knjižnico, JSKD, ljubiteljsko kulturno dejavnost (razpise za sofinanciranje kulturnih programov in projektov), abonma, projekte v interesu občine, medije, protokolarne dogodke in kulturne domove. Za kulturo je v letu 2015 v proračunu namenjenih 792.275,42 EUR.

Pozitivna in hkrati negativna lastnost tega letnega programa pa je, da področju ljubiteljske kulturne dejavnosti ne določa kaj konkretno se pri programih in projektih (povečini društev) sofinancira in česa ne. To je pozitivno, ker se lahko na razpis prijavi vsakdo, ki izpolnjuje pogoje, in sicer s katerokoli vsebino, ki jo bo izvajal kjer koli. Omejitev ni. Sofinancira se vse, kar si prijavitelji zamislijo. Dokler ni s konsenzom vseh strani (predvsem tudi izvajalcev) določena konkretna vsebina, kaj se z davkoplačevalskimi sredstvi podpira in dokler niso postavljene tudi določene omejitve (ob predpostavki odločujočih, da je teh sredstev dovolj), je sedaj tak način dostopnosti do sredstev edino transparenten in vsem omogoča enake pravice. Vendar bi bil ta način prijaviteljem veliko ljubši, če bi bilo na voljo tudi veliko več sredstev. Negativno pa je, da je sredstev za posameznega prijavitelja samo dobrih 25% od njegove porabe in pričakovanj. Velika večina prijaviteljev pa sredstev niti ne dobiva od matičnega vira – JSKD ali si jih pridobi morebiti na tržni način. Vso pomoč pričakujejo samo od Občine, kar pa na daljši rok ni preveč perspektivno za njihove želje.


Letos 8.000 EUR več sredstev
Izredno razveseljivo dejstvo je bilo, da se je politični vrh letos odločil za sofinanciranje programov ljubiteljske kulturne dejavnosti nameniti več sredstev. Iz lanskih 48.000 so postavko povišali na 56.000 EUR. Ravno to dejstvo pa je botrovalo tudi prijavi več upravičencev na ta razpis oz. prijavi tistih upravičencev, ki so imeli v zadnjih dveh letih velike odhodke, a so se pred tem prijavljali na projekte ali pa sploh niso kandidirali za občinsko sofinanciranje. Več upravičencev na razpisu, med katerimi je več takih, ki so imeli velike odhodke, ki so osnova za določanje točk, pa pomeni, da bo za vsakogar manj sredstev. Nikomur, ki izpolnjuje pogoje za prijavo, pa strokovna komisija nima pravice odreči sodelovanja pri sofinanciranju.


Kako se izračuna vrednost točke po dolgih letih za nekatere še vedno neznanka
Metoda razdelitve sredstev je kljub že dolgoletnemu načinu nekaterim prijaviteljem še vedno neznana. Sredstva na vseh razpisih se vedno razdeli na isti matematični način, in sicer število razpoložljivih sredstev za kulturne programe (letos 56.000 EUR) se deli z vsoto točk vseh upravičencev (letos 224.320 točk) ter se tako izračuna vrednost ene točke. Letos je ta točka vredna 0,24963367 EUR. S to vrednostjo ene točke se pomnoži točke vsakega posameznega upravičenca in izračun je višina sofinanciranja tega posameznega programa. V kolikor je nekdo dosegel 1.000 točk, se slednje pomnoži z vrednostjo ene točke in dobi rezultat 249,63 EUR. Več točk imate, večje sofinanciranje prejmete. Vendar je to še osnova.


Kazenski odvzemi sredstev

Ker razpisi vsebujejo tudi kazensko določilo, da se tistemu upravičencu, ki v preteklem letu ni porabil vseh sredstev, prav toliko sredstev v tem letu vzame, mora strokovna komisija izračunati tudi vrednost ene točke tega dodatnega denarja, ki ga razdeli med vse ostale upravičence proporcionalno – torej to vrednost druge točke pomnoži z vsemi točkami vsakega posameznega upravičenca. Vrednost druge točke iz naslova kazni pa strokovna komisija izračuna na enak način kot osnovno točko. Višino kazenskega zneska deli s skupnim številom točk prijaviteljev, ki niso kaznovani in mednje razdeli kazenski znesek. Na koncu pa sledi še seštevek osnovnega zneska z dodatkom z naslova kazensko odvzetih sredstev (pri upravičencu, ki je kaznovan seveda tega dodatka ni, ker se mu je kazenski znesek odvzelo od osnovno izračunanega predloga sofinanciranja) ter se tako določi zneske sofinanciranja za vsak program posebej.

V letošnjem letu se je na dotični razpis za sofinanciranje programov uspešno prijavilo 17 upravičencev s skupnim številom točk v višini 224.320,00, v lanskem pa 16 upravičencev s skupaj 152.874,50 točkami, kar je ogromna razlika. Letošnja vrednost ene točke je 0,24963367 EUR, lanska pa je bila 0,31398303 EUR.


Letos ni več uravnilovke
Letošnji razpis se od lanskega razlikuje v odsotnosti uravnilovke, ki je prijaviteljem z delovanjem na več različnih področjih dodelila samo tak odstotek izračunanih sredstev na prej pojasnjeni način, v kolikšnem so imeli porabo sredstev s področja kulturnih programov. Strokovna komisija se je vsako leto soočala s težavo pri zagotavljanju transparentnega razdeljevanja sredstev do vseh upravičencev. V prvem letu so upravičenci sami vpisali v kakšnem odstotku imajo odhodke na področju kulture v primerjavi z ostalimi področji dela. Večina upravičencev je podala realne odstotke, žal nekateri pa take, ki so jim bili v korist na račun ostalih upravičencev, a niso bili realni. Ker mora komisija spoštovati predpise in besedilo razpisa ter ne sme odstopati od zapisanih določb, ni smela drugače izračunati realnega odstotka, ampak upoštevati s strani upravičencev podane odstotke. V naslednjem letu je razpisno besedilo vsebovalo določilo, da bo komisija sama izračunala realne odstotke na podlagi vlog upravičencev na vseh razpisih. Končna ugotovitev je bila, da je tudi tak način izračuna uravnilovke neustrezen, saj se vsi mehanizmi za črpanje občinskih sredstev ne zaključijo ob istem času, zato komisija ne more razpolagati z realnimi podatki. Ker v času dela komisije na voljo niso realni podatki koliko sredstev dobivajo upravičenci z različnih področij in ker tudi drugi razpisi, ki sofinancirajo programe upravičencev, nimajo te uravnilovke, jo je župan umaknil iz besedila sklepa o uvedbi javnega razpisa.


Kako lahko komisije sploh ocenjujejo vloge s področja kulture, če pa ne obiskujejo kulturnih prireditev?
Strokovne komisije vse popolne vloge pregledajo in točkujejo na podlagi podanih kriterijev, meril in točk. Komisije točkujejo vloge na podlagi odgovorov, ki ste jih prijavitelji podali na tonamenskih obrazcih in na podlagi dokazil, ki ste jih priložili. V kolikor prijavi ni priloženo kakšno dokazilo ali pri določenem segmentu ni odgovora, komisija v tem segmentu prijavo oceni z 0 točkami. V kolikor pa iz vsebine napisanega komisija ne more razločiti podlage za točkovanje, prijavitelja pozove na izjasnitev v petih dneh. V kolikor prijavitelj ne poda izjasnitve v tem času, komisija temu segmentu prijave ne more določiti drugega kot 0 točk.

Komisija mora biti pri točkovanju prijav objektivna, kar pomeni, da lahko upošteva samo pisne dokaze in odgovore iz vlog in nikakor ne svojih pozitivnih ali negativnih občutij, ki so jih njeni člani dobili ob morebitnem obisku katere izmed prireditev predlagateljev. Zaradi zahteve po objektivnosti, člani komisij tudi zaradi namena dela komisije ne obiskujejo prireditev in projektov prijaviteljev, kar nekateri člani društev v splošnih debatah radi poudarjajo kot bistvo dela članov komisij. Delo komisije mora biti strokovno, transparentno, pošteno in za vsako točko mora obstajati pisna podlaga oziroma dokazilo.

Občinska uprava

Zadetkov: 1043

Kdo je župan

KDO JE ŽUPAN?
- župnik
- tisti, ki je pri maši
- on je glavni, pove, kaj delajo delavci v tovarni
- živi v cerkvi, pove, da se ne sme govoriti grdih stvari
- dela, naredi predstavo, je kot en predsednik
- če policist koga ulovi, mora k županu
- je tam, kjer je moja mamica v službi
- on nastopa, pove, kaj moraš narediti
- vodi občino Logatec, skrbi, da dela vrtec, šola in knjižnica
 
KJE DELA ŽUPAN?
- v cerkvi
- v veliki hiši
- na zvoniku
- na občini v pisarni
- v roza hiši
- v Postojnski jami
 
KDO JE GLAVNI ?
- doma: oči, mami, ata, mama, Živa, vsi, ne vem, jaz, Klemen
- v naši skupini: Alenka, Anita
- v vrtcu: ravnateljica, Brigita, Alenka, Anita, učiteljice, šefice, druge vzgojiteljice
- na občini: župan, predsednik, mami od Line, Miklavž, Božiček, parkelj, predsednik vlade, Janša, mami.

NA OBISKU PRI ŽUPANU
- hodili smo po stopnicah
- ograja se je guncala
- pred občino so bile zastave
- župan ni imel igrač, povedali smo, da imamo v vrtcu dovolj igrač
- župan nam je povedal, kje gradijo nov vrtec
- pokazal nam je slike, kjer je narisan Logatec
- v sobi sta bila dva pokala
- na mizi je imel računalnik, liste, papirje
- pokazal nam je grb Logatca
- povedal je, zakaj je tisto kolo sredi grba
- župan je povedal, da je v Logatcu nad 13.000 prebivalcev, Logatec je mesto
- povedal je, kaj delajo na občini, urejajo papirje za vrtec
- župan je tisti, ki ukazuje
- županu smo zapeli pesem in mu dali svečko
- videli smo, kje delata mamica od Lovra in Line.


To so odgovori otrok, ki so pred časom obiskali našega župana, ki jim je predstavil svoje delo in delo Občinske uprave. O županu pa so se pogovarjali tudi v skupini Srnice in prispevali svoje odgovore. Za posredovanje zabeleženega se zahvaljujemo predstavnici vrtca Alenki Pečenik in ravnateljici Fridi Rupnik.

 

Zadetkov: 2391

Najava prireditev za spletni koledar

Za vsebino najav, katerih organizator ni Občina Logatec, zbiratelj napovedi - Občina Logatec - ne odgovarja. Kako objaviti prireditev na tej spletni strani? Več tukaj.

Zakaj gre župan na določene prireditve in na določene ne, kdo od organizatorjev ima prednost pri datumih in zakaj Občina Logatec ne določa kdo sme imeti prireditev na določen dan?

Prijava na e-novice

Email naslov:


3D Logatec